Praca u podstaw. Metodyka nauczania wstępnego w zakresie projektowania wzornictwa w akademiach sztuk pięknych w Polsce

Praca u podstaw. Metodyka nauczania wstępnego w zakresie projektowania wzornictwa w akademiach sztuk pięknych w Polsce

Praca u podstaw. Metodyka nauczania wstępnego w zakresie projektowania wzornictwa w akademiach sztuk pięknych w Polsce

Wydział: Architektura i Wzornictwo

Praca u podstaw. Metodyka nauczania wstępnego w zakresie projektowania wzornictwa w akademiach sztuk pięknych w Polsce

Praca u podstaw.
Metodyka nauczania wstępnego w zakresie projektowania wzornictwa w akademiach sztuk pięknych w Polsce.

 

Piotr Mikołajczak (Redakcja naukowa)
Michał Mikołajczak (Redakcja językowa)
Paweł Gełesz (Skład)

2012

 

Celem niniejszej publikacji jest przegląd metod oraz opinii doświadczonych nauczycieli akademickich zajmujących się dydaktyczną pracą u podstaw na wydziałach projektowych akademii sztuk pięknych. Udało mi się zebrać opnie ze wszystkich ośrodków w kraju, z Gdańska, Katowic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Warszawy i Wrocławia. Każda z Akademii w naszym kraju ma odrębną specyfikę, inne specjalizacje i wizje projektowania; to możliwe w tak szerokiej dziedzinie twórczej, jaką jest wzornictwo.

W niniejszej publikacji zamieszczono też takie artykuły, które mają różny wydźwięk i styl wypowiedzi, jednak wszystkie zmierzają do zdefiniowania obszaru będącego w zakresie wstępnego nauczania przyszłych projektantów wzornictwa.